Proton Event – nowa marka sportowego event marketingu

W Europie Zachodniej impreza sportowa stanowi atrakcję dla całych rodzin. Program aktywności, pokazów, występów artystycznych jest tak bogaty, że niekiedy oprawa wydarzenia sportowego dłużej zostaje w pamięci kibiców, niż samo wydarzenie

Proton Event to nowa marka pod jaką agencja marketingu sportowego Proton Relations oferuje usługi w zakresie event marketingu, oprawy dnia meczowego oraz produkcji atrakcji eventowych dla kibiców.

Proton Event posiada partnerstwa w Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. Marka współpracuje z Global Games Sports (liderem w branży organizacji eventów dla biznesu sportowego w Wielkiej Brytanii), Kick-Point (producentem elektronicznej bramki świetnie znanej w całej Europie) oraz z FussballMarkt (jeden z europejskich liderów futbol freestyle).

Oprócz kompleksowej organizacji sportowych eventów, marka oferuje unikalną możliwość zaprojektowania oraz wyprodukowania urządzeń eventowych zgodnie z życzeniem i pomysłem klienta. Jest to usługa, która wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, w którym trwa ciągły wyścig o coraz to ciekawsze i niepowtarzalne możliwości promocji poprzez sports event marketing. W ten sposób Proton Event zapewnia kompleksową produkcję sportowego eventu: od scenariusza, przez obsługę, po dostarczenie wiarygodnych rezultatów.

Dzięki naszym międzynarodowym partnerstwom korzystamy ze sprawdzonych usług i produktów na rozwiniętych rynkach marketingu sportowego – przyznaje prezes Proton Relations Joanna Nycz-Kowalska. Dodaje też: W Europie Zachodniej impreza sportowa już sama w sobie stanowi atrakcję dla całych rodzin. Program aktywności, pokazów, występów artystycznych jest tak bogaty, że niekiedy oprawa wydarzenia sportowego dłużej zostaje w pamięci kibiców, niż samo wydarzenie! Naszym celem jest zapewnić sponsorom sprawdzone narzędzia do promocji ich marek i produktów poprzez emocjonującą rozrywkę dla kibiców.

Czy w Polsce, zdominowanej przez futbol, istnieje popyt na tego typu usługi? To nieuniknione – stwierdza Grant Horan, szef Global Games Sports, brytyjskiego partnera Proton Event. Na brytyjskim rynku realizowaliśmy całe miasteczka kibica dla potężnych sponsorów sportu m.in. Guinness czy HSBC. Bez względu na faworytów rozgrywek, kluby muszą wypełnić stadiony i hale, żeby generować przychody. Dobra rozrywka dla fanów przed rozpoczęciem meczu to obustronna korzyść: dla klubu (kibice spędzają czas w miłym otoczeniu), ale przede wszystkim dla sponsorów i partnerów, ponieważ w pozytywny sposób trafiają do masowej świadomości.

Aktualnie Proton Event oferuje głównie narzędzia do promocji przez futbol. Proton Event jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce znanej w całej Europie elektronicznej bramki Kick-Point. Urządzenie zapewnia strzelecką rozrywkę dla całych rodzin, z którego korzysta m.in. Biedronka – sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Klienci mogą również skorzystać z RoboKeepera, mechanicznego bramkarza, który stawia czoła nawet zawodowym piłkarzom. Na tym też polega istota naszych produktów – możemy je odpowiednio dostroić do grupy docelowej, by gra cieszyła całe pokolenia – dodaje prezes Proton Relations.

Inną specjalnością Proton Event są pokazy football freestyle kobiet i mężczyzn. Dominik Kaesberg z FussballMarkt wyjaśnia specyfikę piłkarskiego freestylu: nasi artyści potrafią zrobić z piłką dosłownie wszystko – mogą żonglować dowolną częścią ciała, wykonywać akrobacje i najbardziej karkołomne triki. W naszym zespole są prawdziwi mistrzowie tej dyscypliny, np. Wietnamczyk Nam the Man, czy pochodzący z Polski Jacek Roszkowski. Dominik może pochwalić się wieloma projektami, które produkował dla globalnych marek (m.in. Audi czy Real Madryt) na najsłynniejszych stadionach świata. Wierzę, że Proton Event przyczyni się do rozwoju sportowego event marketingu w Polsce. W Niemczech jest to powszechnie stosowane i skuteczne narzędzie promocji dla firm – otwarcie przyznaje